კომპანია Pernod Ricard-მა 5 მილიონი გამოყო იმისთვის, რათა მომხმარებელს აუხსნას, რომ სასმელის დალევა პასუხისმგებლობას მოითხოვს. ამ კამპანიის წამოწყება სამწუხარო სტატისტიკამ განაპირობა, კერძოდ, საგზაო შემთხვევების დიდმა რაოდენობამ. ადამიანთა 99%-მა კარგად იცის, რომ საჭესთან ნასვამი ჯდომა არ შეიძლება, თუმცა დარწმუნებულია, რომ კონკრეტულად მის შემთხვევაში არაფერი მოხდება.Pernod Ricard-ი კამპანიის გაგრძელებას წლების მანძილზე აპირებს და მასზე სარეკლამო ბიუჯეტიდან დაახლოებით 15%-ის დახარჯვას გეგმავს.
Friday, 28 September 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment